Duslintuvas

19 08 2010

Rudenį ruošiant jachtą žiemojimui buvo sugadinta duslintuvo šlanga. Kadangi reikėjo, kad variklis prasidirbtų su antifryzu ir išvarinėtu iš bloko vandenį. Variklis kuri laika dirbo su atjungta aušinimo šlanga nuo duslintuvo. Dėl to, kad neišmetinėtu ištekančio antifrizo į lauką ant pievutės. Šlanga nesiaušino, užkaito ir per lenkimą užlūžo.

Dėl to, kad toje vietoje šlanga yra užlenkta gana staigiu 90 laipsniu kampu, naujos šlangos nusprendžiau nekeisti, kad vėl nepasikartotu analogiška situacija. Buvo nupirkta nerūdyjančio plieno alkūnė ir ištekinti vamzdukai prailginimui.

viskas suvirinta įvieną gaminį. Į suvirinimo siūles nekreipkit dėmesio, nesu virintojasprofesionalas, o svamokslis. Tai man svarbu kad būtu sandarios.



Tada užlūžus šlanga padalinta į dvi dalis ir užmauta ant alkūnės.


Ir visa sistema sumontuota į laivą.

Variklis pabirbintas apie 20 minučių jokio praleidimo nei per suvirinimus, nei per sujungimus nepastebėta.

Reklama

Veiksmai

Informacija

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s




%d bloggers like this: